Gran dia ahir!!! Comiat sorpresa a Avinyo, 44

Nota: Penjat en facebook el dia 24 de juliol de 2010.
M'agrada la sensació d'aprovació i estimació (és clar, com a tothom).....al mateix temps, que puc fer balanç, amb resultat positiu, d'allò que ha anat passant durant més d'11 anys a Avinyó 44. Ha suposat un llarg i intens camí d'aprenentatge que s'ha quedat tatuat en el meu cor, i que s'expressa, ara externament, amb les significatives arrecades amb les que m'heu sorprés molt gratament.
Dir-vos que, el cap em diu que he fet molt bé, s'han de tancar etapes!!! Però el cor i també tots i totes vosaltres m'ho feu molt difícil, encara que, evidentment, ho prefereixo així.
La més gran i sincera gratitud per haver col·laborat i aconseguit que m'estimi l'MLP, hagi après tant amb Esplac, amb l'Escola Lliure el Sol, amb la resta d'entitiats, amb la gent del territori, amb les males estones i amb la celebració dels èxits.

Eih! Què encara no us deixo en pau.....el meu últim dia és el 18 de setembre.