Assemblea d'Esplac. 2 de desembre de 2012


En primer lloc, vull agrair a l'equip de direcció m'hagin convidat a exercir de moderadora de la vostra assemblea. He de dir-vos, que em fa molt de respecte ser-hi aquí davant de totes i tots vosaltres. I no és només perquè és impressionant saber que avui participeu 72 esplais, QUE TAMBÉ, sinó pel que signifiqueu vosaltres i cada un dels vostres centres d'esplai.

I és, en aquest sentit, que necessito expressar-vos la meva gratitud per la tasca que feu:- perquè em feu vibrar amb la vostra energiadelesplai- perquè em feu conmoure amb el vostre nivell de compromís- perquè em feu veure que un altre món és possible, i m'ensenyeu que en aquesta societat, tant malograda per tantes males maneres de fer, hi sou vosaltres, oferint, no sols ajuda, sinó eines reals i permanents per a transformar allò que no us agrada- i perquè em feu entendrir quan sento la vostra estimació cap els infants i joves, de cada un dels vostres barris i municipis. Ho puc veure, per exemple, quan penseu i dissenyeu les vostres activitats i sortides, quan us preocupeu per formar-vos, i fins i tot, visionant l'Isardstyle.Per últim, faig una menció especial a l'EsplaiL'Agrupa de Molins de Rei, que són els responsables que el meu fill Dario i la meva filla Asmin estiguin creixent, cada dissabte, amb tanta energiadelesplai.

I ara ja ho podeu entendre, és, per tot això que sento que sóc una privilegiada de ser-hi aquí.